Produsentgaranti

Garanti

Her finner du nyttige tips og svar på ofte stilte spørsmål om hansgrohes garantivilkår. Velg ønsket spørsmål nedenfor for å se svaret.

Bortfaller produsentgarantien for produktet ved utskifting av servicedeler?

En forutsetning for å opprettholde våre garantivilkår er blant annet en fagmessig montering av produktet. Ved utskifting av reservedeler er den fagmessige fremgangsmåten beskrevet i serviceanvisningen. Ytterligere informasjon om dette har vi samlet i våre garantivilkår.

Hvem henvender jeg meg til ved reklamasjoner?

Kjøperen av et produkt har i prinsippet et garantikrav overfor selgeren i en viss periode. Ettersom hansgrohe selger sine produkter via grossister, rørleggere og baderomsforhandlere, må kunden i første rekke rette eventuelle garantikrav til selgeren, dvs. til rørleggeren eller baderomsforhandleren, ikke til fabrikanten. Ved eventuelle garantikrav må du henvende deg til salgsstedet for produktet. Her finner du ytterligere utførlig informasjon om garantien for hansgrohe-produkter.

Dyktige partnere

FINN BADEROMSUTSTILLINGER NÆR DEG