Her finner du nyttige tips og svar på vanlige spørsmål om reparasjon og utskifting av reservedeler. Velg ønsket spørsmål nedenfor for å se svaret.
Du finner informasjon om reservedeler i vår reservedelskatalog. Der finner du også monteringsanvisninger og rengjøringsanbefalinger.
Informasjon om reservedeler og tekniske publikasjoner, for eksempel måltegninger, monterings- og serviceanvisninger, finner du på vår hjemmeside www.hansgrohe.no på siden til det aktuelle produktet.
Jobber du med sanitærutstyr og trenger inngående informasjon om produkter fra merkene AXOR og hansgrohe? Da kan du besøke vår danske fagpartnerportal. På PRO-nettstedet vårt finner du en omfattende produktkatalog, opplysninger om baderomsplanlegging, tips og triks for rådgivning, planlegging og installasjon og mye mer.
hansgrohe selger sine produkter til sine kunder via grossister, rørleggere og baderomsforhandlere. Derfor gjelder et garantikrav for kunden i første rekke overfor den direkte selgeren, dvs. overfor forhandleren, ikke overfor fabrikanten. Ta derfor kontakt med forhandleren/rørleggeren din i løpet av garantiperioden.
Det er dessverre ikke mulig å sende inn produktet til reparasjon. Ta kontakt med din rørlegger. Du finner dine nærmeste forhandlere i vårt forhandlersøk.
For å sjekke om vannstrømmen i armaturen kan korrigeres trenger vi varenummeret eller et bilde av produktet. Send oss informasjonen via kontaktformularet vårt.
Grunnen til liten gjennomstrømming kan skyldes skitten perlator. Her finner du veiledning til å rengjøre denne korrekt.